Моят списък с блогове

  • Magi 60-60sm acrylic on canvas 2012 - Маги 60-60 см.акрил 2012 . Обичам да рисувам познати лица ,затова и повечето ми неща са на мои близки.Имам още един неин портрет,който подарих на родители...
    Преди 11 години

Всичко за мен

Моята снимка
London, Bexleyheath, United Kingdom
Здравейте,казвам се Диана и рисувам откакто се помня .Картините които рисувам са предимно реалистични ,по този стил съм се запалила напоследък.Портретите които съм направила са главно на моето семейство и приятели . Работя с акрил ,аерограф и обикновенни четки.Приятно прeкарване!!!

събота, 21 май 2011 г.

Този път картичка!


Отдавна се каня и събирам материали за картички.Това е първата , която се престраших да покажа.Надявам се да ви хареса!

5 коментара:

  1. Разглеждах,разглеждах и останах без думи!!!!!Картичката ти е страхотна!!!А останлите ти неща просто нямам достатъчно думи да опиша колко ми харесват!!!!Особено рисунките върху стените.....
    Усмихнат ден!!!!

    ОтговорИзтриване
  2. Как така прилична, картичката е много, много добра!!!
    Но не съм се и съмнявала при положение,че съм гледала и др. твои неща !!!

    ОтговорИзтриване
  3. Не намирам причина за страховете ти относно картичката - прекрасна, свежа, с добре подбрани детайли и изпипана е! Както и всичко останало, което съм видяла в блога ти. Направо се прекланям пред таланта ти!

    ОтговорИзтриване
  4. Чудесна картичка и направо ахнах ,когато видях стенописите -прекрасни!С удоволствие и интерес ще следя твоите блогове!

    ОтговорИзтриване

Popular Posts

Последователи

Архив на блога

Общо показвания

Powered By Blogger

Търсене в този блог

Етикети

Благодаря ,че ме навестихте!

Моля, заповядайте пак!