Моят списък с блогове

  • Magi 60-60sm acrylic on canvas 2012 - Маги 60-60 см.акрил 2012 . Обичам да рисувам познати лица ,затова и повечето ми неща са на мои близки.Имам още един неин портрет,който подарих на родители...
    Преди 11 години

Всичко за мен

Моята снимка
London, Bexleyheath, United Kingdom
Здравейте,казвам се Диана и рисувам откакто се помня .Картините които рисувам са предимно реалистични ,по този стил съм се запалила напоследък.Портретите които съм направила са главно на моето семейство и приятели . Работя с акрил ,аерограф и обикновенни четки.Приятно прeкарване!!!

събота, 29 октомври 2011 г.

Кукла!




Ето я и куклата за която бях споменала.Отне ми страшно много време и нерви, но мисля, че се получи добре като за първи опит с такава кукла.Ще ми държи влага доста време докато се престраша да направя друга подобна. Вече е притежание на едно момиченце да я разнася и прави прически!

10 коментара:

  1. Прелестна е - толкова красиви очи, всеки детайл е изработен с такова внимание, че цялата кукличка те грабва в мига, в който я видиш! Дано скоро се престрашиш да правиш и други, дерзай - струва си!

    ОтговорИзтриване
  2. Уау, чудесна е!Изпипана и с много вкус!

    ОтговорИзтриване
  3. От скоро се зарибих и аз пошиенето на кукли и мислех днес да покажа първия си опит, обаче след тази прелест мен направо си ме е срам. Ще ми се един ден и аз да се науча да рисувам като теб лица:) Невероятно красива е и никога не бих помислила, че ти е първа:) Искрено се възхищавам на таланта ти, Диди:) Усмивкиии от мен:)

    ОтговорИзтриване
  4. Който си го може, си го може! Талант си и то голям! Куклата е с такова прекрасно излъчване, че ... като никога не мога да намеря подходящите думи, за да опиша удивлението от красотата й. Опасявам се, че каквото и да кажа ще бъде малко и недостатъчно точно да изрази възхищението ми! Поздравления за прелестта, която си създала!

    ОтговорИзтриване
  5. Тази кукла наистина излъчва характер. Красива е. Запомняща се. Различна.

    ОтговорИзтриване
  6. Благодаря!Радвам се, че ви харесва,написано от вас значи много за мен.

    ОтговорИзтриване
  7. Вярно ли за първи път правиш такава кукла?! Хич не си личи. :) Страхотна е! Лицето й е толкова изразително.

    ОтговорИзтриване
  8. Много красиви неща правиш! Куклата е възхитителна! Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  9. Дидка много красива е станала,завиждам на момиченцето което си играе с нея!И ако това ти е първи опит направо незнам каква ще е следващата.Поздрави!

    ОтговорИзтриване

Popular Posts

Последователи

Архив на блога

Общо показвания

Powered By Blogger

Търсене в този блог

Етикети

Благодаря ,че ме навестихте!

Моля, заповядайте пак!